piątek, 4 lipca 2014

00. "Patrząc na Ciebie, myślę sobie jak bardzo byłem głupi gdy chciałem Cię u mnie."



- Nienawidzę miłości. Brzmi niedorzecznie, nieprawdaż? To tak, jakby ktoś powiedział „nie lubię wody”. Niemożliwe. Idiotyczne. – głęboki oddech, kostki lodu obijają się o siebie w literatce. - Dlaczego to mówię? Dlaczego wygaduję bzdury o sobie, skoro i tak nikt nie chce tego słuchać? – chwila głuchej ciszy. – Może jednak jest osoba która chce mnie wysłuchać? Okej, załóżmy, że tak jest. – cichy śmiech. – Więc… Cześć, jestem Harry. Mam dwadzieścia pięć lat i jestem tu, by opowiedzieć Ci  historię pewnej miłości. To nie będzie ckliwa opowieść o tym, jak to dwoje ludzi poznaje się i są razem przeżywając wspólne chwile. To będzie ciężka historia o miłości dwojga ludzi z dziwnymi charakterami. A jakby tego było mało, jedna ze stron jest uzależniona od… seksu. Opowiem Wam ją rozdziałami w których opiszę wszystko to co powinniście wiedzieć. To chyba tyle jak na razie – niewyraźne słowa, dźwięk płynu nalewanego do szklanki. –Ach, byłbym zapomniał. To nie ja jestem uzależniony. Jest nim Louis. Mój Louis.
_________________________________________
Witajcie, mam nadzieję, że się podoba. Proszę o komentarze na start :)

NIE INFORMUJĘ NA TWITTERZE TYLKO ASK LUB GG WCHODZI W GRĘ :) 

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Co ile będą dodawane? Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie sie zapowiada. (: mam nadzieje ze rozdzial pojawi sie szybko gdyz jestem ciekawa tej calej historii (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny początek :) Jeszcze z takim się nie spotkałam. Jest taki inny *.*
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny początek, taki (wiem, użytkownik wyżej to napisał :D) inny. Strasznie mi się podoba xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh god, LARRY.
    Już mam fangirling! Co ty ze mną robisz, wooah. Nie mogę się doczekać rozdziału 01.
    ~Claudia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm... Uzależniony od seksu.
    To mi się podoba. :3 Z chęcią będę czytać, nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie się zapowiada, czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział! Wierzę, że będzie tak ciekawy jak zapowiedź i mam nadzieję, że przeczytam go jak najszybciej się da. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie piszesz <3
    życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah *,* To opowiadanie jest... już czuję furorę! Daj mi znać o nowym rozdziale, albo na asku (darrya8422), a jeszcze lepiej na twitterze (@larry_feel).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    agentzerosiedemnascie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada :) Możesz mnie informować o nowych rozdziałach? @69_with_batman

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się bardzo ciekawie. Juz moje Shipperowskie serduszko nie może się doczekać.Mogłabyś mnie informować na ask? @Ania2368 z góry dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń